011-1300 4869 / 013-203 5697

ramdan@dazra.my

06 Feb
SYURGA PAKAIAN!!
336 0

SYURGA PAKAIAN!!

06 February 2017 In Catefory Blog
( 0 Votes ) 

Hai semua. Korang semua teringin tak nak beli kain dan jual ataupun buat produk jenama korang sendiri contohnya shawl, baju kurung tu semua lah.

Hai semua. Korang semua teringin tak nak beli kain dan jual ataupun buat produk jenama korang sendiri contohnya shawl, baju kurung tu semua lah. Kalau korang nak tahu kat China semua jenis fabrik ada, dah macam syurga pakaian. Apa yang korang cari mesti jumpa. Kat sana juga harga semua tak masuk akal. Lagi murah dari jakel. Korang jugak boleh tawar menawar sebab kan kita ambik secara borong. Korang jangan lepaskan peluang ni. Bukan selalu ada peluang yang datang bergolek macam ni.

Kami di Dazra Ventures & Consultancy akan membantu usahawan yang dah meniaga dan yang baru nak bermula. Kami menolong sesiapa yang nak berjaya menambahkan pendapatan korang. Untuk maklumat lanjut layari www.dazra.my / www.TripBorongChina.com .

Dazra Ventures Author

Syarikat Dazra Ventures & Consultancy merupakan syarikat yang menjalankan seminar keusahawanan serta trip borong china kepada usahawan Malaysia yang ingin berjaya di dalam bidang perniagaan.

Related Articles

Comments 0

Leave A Comment

Jadi Kenapa Tunggu Lagi ???

Jangan lepaskan peluang keemasan ini, kami akan dedahkan segala rahsia untuk menjadikan anda benar-benar "Success" dalam teknik Borong di China...