Hotline Kami: +6018-277 4914 / +6013-203 5697

info@dazra.my

Tag: business

14 Feb

Created: Tuesday, 14 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 4503 Hits | Comment count: 0

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini kami ada sesuatu yang istimewa untuk anda. Apa yang istimewa sangat tu ? 

13 Feb

Created: Monday, 13 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 5769 Hits | Comment count: 0

RAMBANG MATA!!! Nampak tak akak-akak kat atas tu tengok-tengok kain-kain lawa kat situ. Nak tau kat mana akak-akak tu cari kain-kain lawa tu ?

08 Feb

Created: Wednesday, 08 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 4170 Hits | Comment count: 0

ATTENTION. Hari ni kami nak cerita tentang satu benda ni. Iaitu benda yang paling penting tapi kita sering ambik mudah.

07 Feb

Created: Tuesday, 07 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 4039 Hits | Comment count: 0

Nampak enakkan makanan kat gambar ni. Rasa-rasa andalah kan, kat mana kami makan sedap-sedap macam ni? Nak tau kat mana nak dapat ?

06 Feb

Created: Monday, 06 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 4106 Hits | Comment count: 0

Hai semua. Korang semua teringin tak nak beli kain dan jual ataupun buat produk jenama korang sendiri contohnya shawl, baju kurung tu semua lah.

Seminar Maharaja Borong China

Jangan lepaskan peluang keemasan ini, kami akan dedahkan segala rahsia untuk menjadikan anda benar-benar "Success" dalam teknik Borong di China...