Hotline Kami: +6018-277 4914 / +6017-847 8843

info@dazra.my

Tag: business

14 Feb

Created: Tuesday, 14 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 7985 Hits | Comment count: 0

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini kami ada sesuatu yang istimewa untuk anda. Apa yang istimewa sangat tu ? 

13 Feb

Created: Monday, 13 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 11079 Hits | Comment count: 0

RAMBANG MATA!!! Nampak tak akak-akak kat atas tu tengok-tengok kain-kain lawa kat situ. Nak tau kat mana akak-akak tu cari kain-kain lawa tu ?

08 Feb

Created: Wednesday, 08 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 7177 Hits | Comment count: 0

ATTENTION. Hari ni kami nak cerita tentang satu benda ni. Iaitu benda yang paling penting tapi kita sering ambik mudah.

07 Feb

Created: Tuesday, 07 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 7130 Hits | Comment count: 0

Nampak enakkan makanan kat gambar ni. Rasa-rasa andalah kan, kat mana kami makan sedap-sedap macam ni? Nak tau kat mana nak dapat ?

06 Feb

Created: Monday, 06 February 2017 12:26 |
( 0 Votes ) 
|
Category: Blog | 7739 Hits | Comment count: 0

Hai semua. Korang semua teringin tak nak beli kain dan jual ataupun buat produk jenama korang sendiri contohnya shawl, baju kurung tu semua lah.

Advance Bisnes Borong (ABB)

Cara Bisnes Dah Berubah , Anda Perlu Tahu Cara Memborong Direct Dengan Supplier / Kilang Dari Negara Sumber Secara Online...