Hotline Kami: +6018-277 4914 / +6017-847 8843

info@dazra.my

About The Author

Dazra Ventures

Dazra Ventures

Syarikat Dazra Ventures & Consultancy merupakan syarikat yang menjalankan seminar keusahawanan serta trip borong china kepada usahawan Malaysia yang ingin berjaya di dalam bidang perniagaan.

Want to reach this author? |
Created: Tuesday, 07 February 2017 12:26
( 0 Votes ) 
6368 Hits Category: Blog Tags: themeforest, services, business Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

Nampak enakkan makanan kat gambar ni. Rasa-rasa andalah kan, kat mana kami makan sedap-sedap macam ni? Nak tau kat mana nak dapat ?

Read more ...
Created: Monday, 06 February 2017 12:26
( 0 Votes ) 
6886 Hits Category: Blog Tags: themeforest, services, business Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

Hai semua. Korang semua teringin tak nak beli kain dan jual ataupun buat produk jenama korang sendiri contohnya shawl, baju kurung tu semua lah.

Read more ...
Created: Monday, 20 July 2015 12:26
( 0 Votes ) 
3389 Hits Category: Aktiviti Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

Di plaza borong kain ini terdapat...

Read more ...
Created: Monday, 20 July 2015 12:26
( 0 Votes ) 
2864 Hits Category: Aktiviti Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

Plaza Borong Handbag (Baiyun Pigi)...

Read more ...
Created: Monday, 20 July 2015 12:26
( 1 Vote ) 
3207 Hits Category: Aktiviti Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

(Makam Sahabat Nabi Muhammad S.A.W)

Read more ...
Created: Monday, 20 July 2015 12:26
( 2 Votes ) 
3032 Hits Category: Aktiviti Comment count: 0 Written by Dazra Ventures

Jika anda seorang peniaga...

Read more ...

Seminar Maharaja Borong China

Jangan lepaskan peluang keemasan ini, kami akan dedahkan segala rahsia untuk menjadikan anda benar-benar "Success" dalam teknik Borong di China...